Wie weet hoe dit liedje heet?

Ik hoorde net een liedje op tmf Nl. Nu heeft tmf nl alleen de artiest en nummer op het begin, dus ik weet niet hoe het liedje heet.

In het liedje komen deze woorden voor:
right over,
telling me,
baby

Het is gezongen door een nederlandse vrouw met kort blond haar. Het liedje is in het engels. In de videoclip komt ze op het eind bij een brievenbus en gooit daar een brief in.

Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat was het genre?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
accoustisch of hoe je het schrijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
al vaker gehoord? populair?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik hoorde het voor liedje voor het eerst. Ik denk niet dat het heel bekend is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok, ik zoek nog even verder, leuk :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha

Het beste antwoord

Het is een liedje van Jess (JannekE SteffenS) en heet Rising Up.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaaa, dat is hem. Dank je dank je dank je :)