Hoe heet het liedje met de tekst 'Dit wordt het allerlaatste rondje want de avond is voorbij..'?

Ik zoek een nummer wat al best oud is en ik vroeger draaide achter de bar als de laatste ronde in ging.. Een stuk van de tekst ging ongeveer zo:

Dit wordt het allerlaatste rondje want de avond is voorbij, nog een dan moet het afscheid komen voor jou en mij. Leg voor de laatste keer je arm om me heen want zometeen ben ik de hele nacht alleen.

Kent iemand dit??

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Muziek
11.4K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
https://www.muziekweb.nl/Link/HHX1144/Het-Laatste-Rondje

Antwoorden (2)

Dat is het nummer "Het allerlaatste rondje" van de Havenzangers.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ja! Held! Dit is hem. Dankjewel
André Hazes - Hoogste tijd / allerlaatste rondje
https://www.google.com/search?q=hoogste+tijd+andre+hazes&oq=hoogste+tijd+&aqs=chrome.2.69i57j0l3.5146j0j4&client=ms-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
4 jaar geleden
SimonV
4 jaar geleden
Snap het niet, waar zingt Hazes: dit wordt het allerlaatste rondje want de avond is voorbij... etc.?
https://www.songteksten.nl/songteksten/101026/andre-hazes/-t-laatste-rondje.htm
Thecis
4 jaar geleden
@simonV
Dat zingt hij niet. Maar dit is wel een nummer wat vaak gedraaid wordt wanneer de avond afgesloten wordt. Ik weet niet of diegene de tekst goed onthouden heeft. Vandaar dat ik dit toe voegde. Vanuit het andere antwoord blijkt dat het inderdaad om een ander nummer ging.