Hoe heet dat dance nummer met Franse (?) tekst dat telkens op Fresh FM gedraaid word??

En ik bedoel niet Alors on Danse!! Vandaag om 18:50 uur weer gedraaid dat voor mij onbekende nummer..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
6.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gevonden! Het is Flow 212 ft. DJ Overule & Rusty - Ritmo do Meu Flow (Remix), erg goed nummer!

Het beste antwoord

Kid Cudi vs Crookers-Day 'n' Nite stond om 18:50 op de playlist.
Het enige Franstalige nummer rond die tijd is Alors on dance.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi bedankt voor je hulp, maar ik ben benieuwd welke playlist je hebt geraadpleegd: die van freshfan.nl is niet helemaal jovel volgens mij... ik had inderdaad ook op kid cudi gezocht, maar dat bleek hem zeker niet te zijn. Het nummer wat ik bedoel lijkt een populair nieuw nummer te zijn, omdat ik het in de afgelopen week al meerdere malen heb gehoord inene... Hopelijk kom ik er nog achter! Mogelijk staat die in de Interactive Four... maar die is nergens terug te vinden op het web... :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gekeken op http://www.playlist.gaming-freak.nl
Daar kun je zoeken op tijdstip van uitzenden of een woord van de titel of artiest
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gevonden! Het was Flow 212 ft. DJ Overule & Rusty - Ritmo do Meu Flow (Remix)! Goed nummer!

Andere antwoorden (2)

ik denk dat je 'alore on dance' van stromae bedoeld...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar Fresh FM heb ik nog nooit geluisterd dus het is maar een gok: misschien bedoel je "Encore une fois" van Sash?
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee... dat is een eeuwenoud nummer