Wat zijn de beste manieren voor een muziekartiest om zijn muziek te laten beoordelen?

Kan dit via bepaalde websites, castingbureaus of iets anders..?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Muziek
2.4K

Antwoorden (1)

Zoek een muziekproducer/platenmaatschappij die open staat voor nieuw talent. Nieuw talent krijgt dan de mogelijkheid om een demo te sturen met hun muziek ter beoordeling. Een kans dus om je talent in te sturen. (Bestaat dat nog op de radio? weet ik niet)

Op TV zijn er tegenwoordig programma's zoals Got Talent bv.

Heel simpele manier is op straat je muziek maken - wel een vergunning voor nodig. Zingen of spelen, als het goed is dan wordt het gewaardeerd. Niet altijd meteen, kan heel lang duren voordat je iets bereikt, maar de aanhouder wint.
Ga ervoor @gast103073