weet er iemand uit welke lied deze zinnen komen?

ik weet niet uit welk jaar het komt maar in dat nummer word steeds gezongen jack de voornaam weet ik niet. en dan nog iets en ik denk ver op het laatste van dat nummer uit het lied zingen er enkel kinderen deze zin ook met jack maar welke dat weet ik niet? ze zingen dus listen to mommy you welcome back o now o now. ik denk dat het een soort van verhaal is dat gezongen word.

4 jaar geleden
in: Muziek
3.5K

Antwoorden (1)

De beschrijving doet mij sterk denken aan "Grocer Jack" van Keith West. Aan het eind daarvan zingen kinderen:

Grocer Jack, grocer Jack, is it true what mummy says
You won't come back. Oh no, no.
Amadea