bestaat het album 7even, van michael jackson?

er zijn wat nummers die zeker bestaan, zoals een samenwerking met 3t, en nog wat liedjes.
maar ik hoor ook dat een aantal nummers van dat album niet echt van michael jackson zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (2)

De meningen zijn daarover verdeeld. Sommigen zeggen dat Jackson dat album in 2007 had willen uitbrengen, anderen zeggen dat er zelfs nooit plannen voor geweest zijn.
Weer anderen zeggen dat deze nummers helemaal nooit door Jackon zijn gezongen, maar door stand-ins. Geruchten, geruchten. Dit zou de tracklijst zijn geweest:

01 Gangsta (No Friend Of Mine) with Fugees
02 Xcape
03 Why (With 3T)
04 What More Can I Give
05 Todo Para Ti (What More Can I Give (Spanish Version)
06 What More Can I Give/Todo Para Ti (Spanglish Version)
07 Let Me Let Go
08 Someone Put Your Hand Out
09 Shout
10 I Need You (With 3T)
11 Ride With Me (with Rodney ?Darkchild? Jenkins)
12 Biggerman
13 Get Out Of My Mind
14 Mamacita (With Santana)
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is het verschil tussen spanglish en spanish?
AWM
13 jaar geleden
De g. Een tikvaut, vrees ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar dan zou hetzelfde liedje 2 keer op het album staan?
of heb ik het nu mis?
AWM
13 jaar geleden
Oh ja, daar heb jij weer gelijk in. Bij nader inzien is het geen tikvaut. Spanglish is een mix tussen Spaans en Engels.
Het album 7even van Michael Jackson bestaat niet.
In de vermelde bron kun je interessante info
over 7even lezen, met name onderstaand stukje
lijkt me het dichtst bij de waarheid zittten.

"7even is not and never has been an official SONY/ Michael Jackson album. Its a bootleg album, made up of released songs/ demos /leaked songs and even some songs which are not even Michael but are a soundalike called Jason Malachi. It surfaced a few years ago, from China or somewhere in that region and is aminly found on download sites."