bestaan er nederlandse boeken van rock groepen?

ik heb twee documentaires film gezien de ene van een rock glam band en de anderen rock van een band die erg veel succes heeft gekend met een zanger. de ene motley crue de andere Queen. zijn er boeken te koop over deze rock band? ja zal maar noemen biografie of zo maar dan wel in het nederlands.

5 jaar geleden
in: Muziek
2.1K
LeonardN
5 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan:
https://www.bol.com/nl/f/freddie-mercury/30569471/

Antwoorden (2)

Ja, die bestaan wat betreft Queen. De biografie die Mick St. Michael schreef over Queen is in het Nederlands vertaald, en evenzo het boek "Mijn leven met Mercury" van Jim Hutton met Tim Wapshott.

Maar over Mötley Crüe is alleen in het Engels een boek verschenen: The dirt.
Amadea
5 jaar geleden
Nederlandse bands gelijk golden earring bracht in het Nederlands boeken uit