Hoe heet de band die vanmorgen bij Chiel op radio Veronica was?

Ik ben de naam vergeten maar als iemand hem noemt weet ik het gelijk! De band zelf was er niet maar je kon kaarten winnen voor een festival waar zij gaan optreden. Het was om 06.45 ongeveer op de radio. Het is een aparte naam en de vraag om de kaarten te winnen was: welk jaar is de band opgericht?
Het was eind jaren 60. Het is een rockband. Sorry dat ik niet meer weet!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Muziek
2K
Amadea
5 jaar geleden
Bedoel je Giel Beelen, de Ochtendshow?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ja die ja. Er is maar 1 Giel die ochtends een programma presenteerd op radio
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Veronica...
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Als je je dit nog eens afvraagt dan kun je de app shazam gebruiken hij toont je de naam van de zanger/band en hoe het lied heet

Het beste antwoord

Niet te vinden hoe je hierbij doorspoelt, dus ik moest eerst drie kwartier gezwam aanhoren tot het eindelijk kwam...:

Uriah Heep. Opgericht in 1969.
Amadea
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Jaaa die! Heel erg bedankt! Lekkere muziek hoor!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ voor de moeite. Als beloning, omdat je zo ontzettend lang hebt moeten luisteren. Geweldig!
LeonardN
5 jaar geleden
+Links staat een schuif kan je spoelen wat je wil.
Amadea
5 jaar geleden
Ah, die zie ik pas als ik het beeld eerst op 80% zet. Valt buiten het scherm als ik dat full size heb. Dat had een boel tijd gescheeld....