Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom wordt de Nederlandse vertaling van Je veux tes yeux op Lyricstranslate.com zoveel bekeken?

Ik vertaal wel eens liedjes naar het Nederlands op Lyricstranslate.com. Daarna kan ik zien hoe vaak ze bekeken worden. Dat wisselt maar is maximaal 350x in de eerste 6 maanden na plaatsing. Het lied Je veux tes yeux van Angèle schiet enorm uit met meer dan 2000 views. Dit terwijl dit voor mij een totaal onbekende zangeres is. Wat verklaart dit?

5 jaar geleden
in: Muziek
2.7K
crispy
5 jaar geleden
wellicht is er een lerares Frans die dit in haar les behandelt of als huiswerk opgeeft...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op school bij Frans hoorden wij dat liedje. We moesten er een hele opdracht over doen en onder andere ook over de tekst. Het lied staat in ons Franse boek dus veel scholen zullen dat moeten doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Poet
5 jaar geleden
Hoi Morgane,
Dank voor je reactie! Dit is precies wat ik al vermoedde. Zonder het te weten heb ik Frans schoolwerk voor duizenden kinderen zitten doen ...

Andere antwoorden (1)

Het zou ermee te maken kunnen hebben dat de Belgische zangeres Angèle Van Laeken heeft opgetreden tijdens Rock Werchter, op zaterdag 7 juli 2018. Haar tot dan toe gekende publiek verstond de Franse taal, maar de Nederlands sprekenden zullen nieuwsgierig zijn geraakt naar wat zij nou eigenlijk zong.
(Lees meer...)
Amadea
5 jaar geleden
SimonV
5 jaar geleden
Plus. Slimme conclusie en logische en waarschijnlijke verklaring. Ik heb zelf in ieder geval geen betere oorzaak kunnen vinden, afgezien van een defecte teller o.i.d.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding