Hoe kom je aan backstage tickets voor Miss Montreal?

Ik wil heel graag met een vriendin naar een concert van Miss Montreal, we zijn al vaker geweest en het was geweldig <3. Nu willen we haar echt super graag een keer ontmoeten, we weten alleen niet hoe je kunt regelen om backstage te mogen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Muziek
1.9K
ronron1212
5 jaar geleden
Backstage wil niet zeggen dat je haar ontmoet. Je mag dan meestal even onder begeleiding achter het podium kijken om te zien hoe alles werkt.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@ronron1212 Ohh, hoe kan je dan een ontmoeting regelen met haar?
SimonV
5 jaar geleden
Wees even realistisch: zij heeft tienduizenden fans die haar allemaal wel willen ontmoeten. Daar heeft zij echt geen tijd voor.

Antwoorden (1)

Dan zal je met het management contact moeten opnemen, iemand kennen die daar werkt en/of mee in contact komen.