Wat moet je doen om een nummer uit te brengen met een bekende artiest zoals Bizzey?

Ik vroeg mij gwn af of je een numme ruit kon brengen met een bekende artiest, zo ja, hoe dan. Wat miet je daarvoor doen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Muziek
1.6K
TurfGraver
5 jaar geleden
De artiest zo ver krijgen dat deze samen met jou een nummer wil uitbrengen.
Wat daarvoor nodig is zal van de artiest afhangen.
Amadea
5 jaar geleden
Nooit van gehoord, Bizzey. Wat is daar bekend aan?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@Amadea Mogelijk is Bizzey de nieuwe Dotan en probeert zo meer publiciteit te krijgen.
tinus1969
5 jaar geleden
@Turfgrave, jouw comment is het enige juiste antwoord.

Antwoorden (2)

Als je een muzieknummer uit wilt brengen of dat nu ven een bekende of onbekende artiest is zal je de toestemming moeten hebben van die artiest en in een contract vastgelegd hoe de inkomsten (royaltisch) te verdelen.
Is dat gebeurd en breng je het nummer uit zal je dit moeten melden bij Buma / Stemra die er op toe ziet dat jullie je gelden krijgen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Niet van maar met een artiest.
3 dingen

1 of je hebt geld, en bent niet op zo een slecht level dat de artiest er nadeel aanheeft wanneer hij met jou werkt.

2 je bent op het zelfde level als bizzy

3 een producer gooit jullie allebei op zijn beat, en jullie gaan daarmee akkoord.