Waar kan ik een grepentabel vinden voor Ocarina B3 (toonbereik: a1 - es3) Stemming: B-majeur?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Muziek
1.8K
Amadea
5 jaar geleden
Staat dat niet in de handleiding van 64 pagina's die je met de aankoop ervan hebt meegekregen?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Helaas is het een heel sumiere handleiding waarin niet ingegaan wordt op de verschillend gestemde fluiten.

Antwoorden (1)

De grepentabel die je krijgt met http://site.stlocarina.com/bookletandchart/12tenorC.pdf heeft precies de aangegeven omvang, dus hopelijk is dat de juiste.
----------------------------------------------------------------------------------------
Maar nu blijkt dat de ocarina van vraagsteller niet 12 maar 10 gaten heeft is wellicht deze tabel bruikbaar: http://hindocarina.com/etsy/charts/tenor.pdf
Toegevoegd op 29 mei 2018 13:04: tekst
Amadea
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik was al blij, maar dit is een tabel voor 12 gaten ipv 10, dat maakt juist het probleem! Het is zo moeilijk iets te vinden voor 10 gaten!
Heel erg bedankt voor het mee zoeken. Ik heb de vraag nu ook neergelegd bij ocarinamusic.com misschien dat vandaar het juiste antwoord komt.