Hoe zing ik minder hoog?

Ik doe auditie voor een musical. Natuurlijk moet ik dan ook zingen. Ik heb mijn stem opgenomen en ik klink heel hoog en pieperig als ik zing. Kan ik dit stoppen of verminderem??

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
TurfGraver
5 jaar geleden
Octaaf laget gaan zingen of muziek in een key spelen welk wel bij je stem past. :)
Erna55
5 jaar geleden
@Eveline : Hoe bepaal je nu met welke toon je begint ?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Neem een whiskey voor het zingen....
Erna55
5 jaar geleden
Ik vermoed dat het een auditie is voor een schoolmusical....
fremar
5 jaar geleden
https://willemwever.kro-ncrv.nl/vraag_antwoord/het-menselijk-lichaam/hoe-kan-ik-mooi-leren-zingen

Antwoorden (1)

Ik heb precies het zelfde probleem zoizo neem nooit je stem op dan klinkt het altijd slecht en probeer ook gewoon veel te oefenen en door expres eens een hele dag heel laag te praten dat hielp mij ook ik hoop dat je iets aan mijn antwoord hebt succes