Welke klassieke muziek stuk hoor ik hier?

Hallo, ik wil graag weten welke muziekstuk/componist ik hoor bij een documentaire.
Bij 1:29:44 hoor je een stukje piano en verder bij 1:30:00 hoor je hetzelfde met een orkest erbij en gaat door tot 1:31:11. Ik weet niet of het stukje piano bij het orkest hoort.

https://youtu.be/YFvRaeO7jBY?t=1h29m44s

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Muziek
1.7K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Amadea bent U daar nog als orakel van onbekende klassieke stukken?!?

Het beste antwoord

4e pianoconcert Beethoven.
Toegevoegd op 14 mei 2018 14:19: bron
SimonV
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dit klopt. Dank u. :)