Hoe heet het lied met de tekst ''I love you baby?

Dit lied werd bekend in de jaren 2000-2010 zeker. Het is een man die dit zingt, een band of een solo zanger, dat weet ik niet.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
6.2K
Amadea
6 jaar geleden
Welk muziekgenre betreft het, en is het een hit geweest of waar ken je het van? Er zijn duizenden liedjes waar die tekst in gezongen wordt....
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het is een hit, het is vaak op de Nederlandse radio uitgezonden. Een paar jaar geleden nog.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Can’t take my eyes off of you!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
is het een jaren 90 song, want dat is een song vanuit mijn uitgaanstijd.
het lied is van de originals....... i love you baby

Antwoorden (2)

Can't Take My Eyes off You - Frankie Valli misschien?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik denk dat je misschien "I Luv U Baby" van The Original bedoelt.