Hoe kan ik een liedje beluisteren dat niet op spotify etc staat?

Het gaat om Final Hour van Bastille. Het is destijds uitgebracht als Target Exclusive, maar is nu nergens meer te vinden. Ik heb ooit een tumblr link gevonden, maar sinds mn mobiel is gecrasht ben ik ook deze link kwijt. Iemand die mij kan helpen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Op Youtube vindt je (bijna) alle muziek inclusief tekst(en)!!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
deze dus niet, er zijn wel lyrics videos, maar daarbij is de audio verwijderd

Antwoorden (1)

de beste plek om dit nummer toch te vinden is gewoon youtube