hoe werkt het eigelijk als je mee wil spelen met het geluid q music ?

ik dacht altijd dat je dan eerst wordt teurg gebeld om te vragen waneer het uit komt dat ze je op bellen om bel afspraak te maken om in de uitzending het geluid proberen te raden ??

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
4.4K

Het beste antwoord

Nee dat klopt niet.
Iedereen kan aangeven dat hij/zij wil meespelen met het geluid. Dat hoeft maar 1x.
Qmusic kan je dan terugbellen op werkdagen tussen 7:00 en 19:00.
Aangezien qmusic meer dan een miljoen luisteraars heeft. En als van al die luisteraars de helft zich aanmeld om teruggebeld te worden, heb je een kans van 1 op een half miljoen om gebeld te worden.
Stel dat ze bellen en je neemt niet op... helaas dan heb je pech. Ze bellen niet later nog een keer terug.

Ook kun je meespelen met het geluid in de qmusic app op je tablet of smartphone. Daarin je met ja of nee aangeven of je denkt dat het antwoord van een ander klopt. Stel dat je ja zegt en het is goed. Dan verdeel je €10.000,- onder alle andere ja stemmers.
Dit spel in de app moet je live meespelen. En je heb maar 1x een ja stem. De nee stemmen zijn onbeperkt. Als je 10x nee stemt, verdien je een extra ja stem.