Hoe verwijder je een liedje uit een Spotify album?

Ik heb per ongeluk een liedje in de verkeerde afspeellijst gezet, maar ik weet niet hoe ik hem moet verwijderen in dat album. Ik weet niet of het uitmaakt, maar het staat op m'n iPad. Kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
44.9K

Het beste antwoord

Als het goed is staan er 3 puntjes als je op het lied klikt. Daar moet je vervolgens op klikken en dan staat er: "Uit deze afspeellijst verwijderen".