Waar gaat het liedje We Don't Eat van James Vincent McMorrow over?

Ik vind het een heel mooi liedje, maar ik kan geen "diepere betekenis" vinden. Hoe kan je dit liedje interpreteren?

We Don't Eat - James Vincent McMorrow

http://www.youtube.com/watch?v=tMN8qbhHRn4

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

Wat de schrijver er voor betekenis in gestopt heeft weet ik niet maar het mooie met songteksten is dat je zelf de betekenis die het voor jou heeft er in kunt vinden.

Dit nummer voor mij zegt, kort gezegd, zoveel als:"je kunt heel krampachtig proberen de dingen om je heen te veranderen maar sommigen dingen zijn zoals ze zijn en zijn al 2000 jaar zo en door een beetje vertrouwen in de toekomst te hebben kun je het voor jezelf een stuk makkelijker maken". Je kunt bv wel wachten met drinken tot de duivel tot stof is geworden maar grote kans dat je dit niet zult overleven omdat hij al zo lang bestaat. Kortom, sommige dingen kun je niet afdwingen.

Wat je natuurlijk zou kunnen doen is even een bezoekje aan de Facebooksite van James brengen en de vraag daar stellen......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn ontzettend veel sites waar je de betekenis van een liedje kunt opzoeken.

Hier heb je alvast 9960000 resultaten ;)

http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1R2GGLL_nlNL357&q=meaning+of+songs&aq=f&aqi=g2&aql=&oq=&gs_rfai=
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga een poging wagen. Mensen hebben bepaalde regeltjes nodig in het leven, om zich aan vast te kunnen houden. Men dient zich niet af te vragen waarom, maar zich er gewoon aan te houden. Dus wacht met het eten tot je vader aan tafel zit, vraag niet waarom, maar doe het..?
Ik weet het ook niet precies, maar WAT EEN STEM HEEFT DIE MAN, ZEG!