Kun je mp3 bestanden overzetten in gewoon audio ?

Ik kan alleen in audio om mijn installatie afspelen. Huub

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.9K

Antwoorden (5)

heb je software voor.

Kan je kopen of stelen.

bijv. een mp3 to cd converter.

Toegevoegd na 59 seconden:
ps ps ook sommige cd spelers spelen mp3 af : geeneens duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kabeltje trekken tussen je PC en je versterker en gaan met die banaan!
AWM
13 jaar geleden
Ja hoor. Alsje winamp gratis download, kan je de MP3 naar .wav omzetten. Deze kan je dan als audio cd branden. ongeveer 70 minuten per CD.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Windows Media Player kun je mp3 bestanden branden die automatisch overgezet worden naar audiobestanden. Let wel even op de maximale speelduur van 80 minuten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja je kan met willekeurige mp3 to 'x' converters eindeloos converteren, vraag is wel of je dat ook wilt. Een mp3 is een enorme kwaliteitsverslechtering t.o.v een origineel/compressieloos bestand. En het is dan ook erg 'raar' om een Wel gecomprimeerd bestand om te zetten naar zoals u het noemt -een audio bestand, waarmee ik denk dat u .wav bedoeld.
Als u van kwaliteit houdt is het beter om aan een orgineel betand te komen bv. de cd. Natuurlijk kan deze meteen gelezen worden en wilt u hem op uw mp3speler luisteren kunt er er altijd nog mee doen wat u witl.

Lekker uitproberen maar:
http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=mp3+to+wav+converter

u wilt voor de duidelijkheid een .wav stereo bestand met een samplerate van 44100 Hz.