Hoe heet een Spaans nummer uit de jaren 70/80 met ''corazon'' in het liedje?

Hoi,

Ik zoek een Spaans nummer uit de jaren 70 of 80, gezongen door een man met een hoed en een gitaar, met volgens mij een baard. Het enige wat ik nog weet, is dat er ''una corazon/corasol'' gezongen wordt. Het is een rustig, maar vrolijk nummer. Ik weet nog dat het een hit was.

Weten jullie welk nummer dat is?

Groetjes,

Nick

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is geen Juan Gabriel.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
52.8K
gvrox
8 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=WcYZInhIBmg wel: man, hoed, baard, spaanstalig niet: jaren 70 of 80, gitaar (wel gitaar in de muziek)

Het beste antwoord

Volgens mij "Tengo un corazon" van Juan Luis Guerra.

Toegevoegd na 7 minuten:
Hou zou ook "La Llave De Mi Corazon" van hem kunnen zijn, maar dat is niet zo rustig.
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Tengo un corazon! Dat is 'm! Dankjewel :)

Andere antwoorden (4)

PERET-BORRIQUITO
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik denk aan "Demasiado corazon" (too much heart) van Willy Deville
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
deze bedoel je denk ik:

Juan Luis Guerra - Burbujas De Amor

afz KK
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Demasiodo Corazon van Mink de Ville
een jaar geleden
Antoni
een jaar geleden
@sweetie55, de vraagsteller heeft op 19 april 2016 aan antwoordgever @SimonV al laten weten dat hij het juiste antwoord had gegeven: Tengo un corazon! Dat is 'm! Dankjewel :) Kijk maar even bij Het beste antwoord hierboven!