Welke akkoorden moet ik gebruiken?

Voor mijn stage op de basisschool zou ik graag gitaar willen spelen. Ik zou graag gitaar willen spelen op; en zo is het gegaan. Weet iemand de akkoorden van dit liedje? Het gaat over het onstaan va de aarde.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Daar kom je achter door voor € 7,50 "Meer en meer" van Marcel & Lydia Zimmer te kopen. Daar staan de tekst, noten, en akkoorden in van twintig kinderliedjes. Zie nummer 3 op http://www.dewedloop.nl/index.php/Bladmuziek/HWSB55038-MEER-EN-MEER-SONGBOOK.html
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Of voor 2,50 direct bij Marcel en Lydia:
https://www.marcelenlydia.nl/shop/artikel/bladmuziek-en-zo-is-het-gegaan/category_pathway-30
Amadea
8 jaar geleden
Dat lijkt voordeliger, maar het is veel duurder aangezien je 20 liedjes krijgt in de bundel van 7,50. Mocht je alleen belangstelling voor dit ene liedje hebben, dan kan je natuurlijk beter los kopen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Klopt. Maar aangezien de vraag is:
Ik zou graag gitaar willen spelen op; en zo is het gegaan. Weet iemand de akkoorden van dit liedje?
En niet voor de hele bundel...