Hoeveel ruimte neemt Spotify in op mijn Telefoon ?

Ik heb een IPhone 5S met 16 gb, en ben van plan een Spotify premium account te nemen, nu vroeg ik mij af hoeveel opslagruimte Spotify in beslag neemt, wanneer ik bijvoorbeeld 1000 nummers download om deze offline te kunnen beluisteren. Alvast Bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
4.7K

Antwoorden (2)

Dat hangt af van de kwaliteit, die kun je namelijk instellen, en van de lengte van de nummers. Je kunt voor het gemak uitgaan van zo'n 5-6 mb per nummer. Dan kom je uit op 5-6 gb.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Spotify slaat de nummers niet op als mp3/ m4a, maar als een bestand wat alleen spotify kan lezen. Ik heb zelf 7 dagen het geprobeert en 't nam met 200 nummers nog geen 20 mb in beslag.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is onmogelijk.