wat is een goed isolatie middel om overlast van een electronisch drumstel te beperken?

mijn zoon heeft een electronisch drumstel met versterker (staat zacht)maar het is toch een hels kabaal vanaf boven.
we hebben een podium gebouwd en daartussen een dikke laag dozen gestouwd maar alsnog hoor je het geluid nog heel behoorlijk.
heeft iemand een tip zonder dat ik een hele geluidsdichte studio moet bouwen?

Toegevoegd na 1 uur:
als mijn zoon een koptelefoon op doet dan hoor je beneden helemaal een vervelend getik .
ik wil er niet over zeiken want het is zijn grote hobby en ik wil dat hij daarvan geniet maar zoek nu wel een oplossing zodat het voor ons als ouders ook leuk blijft en bv de tv kunnen verstaan.
het poduim is gemaakt van pallets en daarop multiplex
in de ruimte eronder zitten dus allemaal dozen gepropt.
de buren hebben hier nog niet aan de deur gestaan en hebben ook bij ontmoeting niets gezegd dus neem aan dat die niets horen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat denk je van dit . http://www.akoestiekwinkel.nl/woning.html als je er niks mee kan dan moet je het even aangeven en kan ik wel even voor je verder kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
van die buren zou ik niet zo zeker zijn...niet iedereen
begint meteen te klagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat is zo maar tijdens het oppassen van hun kindjes vorige week heeft mijn man tegen de muur daar gelegen met zijn oren en heeft mijn zoon de versterker tijdens het drummen op vol gehad bij ons thuis maar het was nauwelijks te horen.
Normaal heeft hij de versterker op 1/4 staan dus dan ishet zeker dat ze het niet horen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Perfect als je het zo kunt testen. Goed gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oordopjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat die gene dia aan het drummen is een koptelefoon op zetten
dat is juist het voordeel van een elektronisch drumstel
ik heb er zelf ook een gehad ze noemen het ook wel een buur vriendelijk drumstel en aan dat trillen van de bassdrum op de vloer( neem aan dat de vloer hout is)
daar kun je niet veel aan doen ben ik bang

Het beste antwoord

schuimmatten die ook in basskisten zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar kun je die kopen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat denk je van dit . http://www.akoestiekwinkel.nl/woning.html als je er niks mee kan dan moet je het even aangeven en kan ik wel even voor je verder kijken.

Andere antwoorden (2)

Matrassen.Die weren het geluid prima en je hoeft nog niet eens van die dikke te gebruiken.Als je ze maar goed tegen de muur bevestigd.

Toegevoegd na 16 minuten:
Bubbeltjes plastic voor de vloer helpt ook;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een koptelefoon aansluiten op de versterker.
eventueel multiplex-glaswol(of rotswol) voor de wanden doen

Toegevoegd na 2 minuten:
onder het podium isolatie doen als het podium aan de onder kant hol is gaat het als klankkast fungeren en wordt het geluid harder