Hoe heet de muziek van een ziekenhuis-tv-programma?

Beste Goeie-vraag-leden,

Als kind (in ieder geval zo'n 10 jaar geleden) herinner ik me een ziekenhuisprogramma (zo'n programma als traumacentrum vandaag de dag) met een wel heel mooie openingstune. Helaas ben ik de naam van dit programma vergeten. Je zou het muziekstuk (vooral met piano-muziek) kunnen vergelijken met de openingstune van medisch centrum west (maar dat is het dus niet).

Ik heb al heel ver gezocht, maar de naam nog steeds niet gevonden. Mocht U weten waarover ik het heb, dan hoor ik dat graag! (De naam van het programma is al voldoende voor mij.)

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

Ik denk dat je 'Ingang Oost' bedoelt.
Zie: https://www.youtube.com/watch?v=X-71-4Mpb4g
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel! Dat is hem! :D