Ik ben opzoek naar een liedje waar de zin: "neem alles van me weg" in voor komt. Wie kan me helpen?

Enkele flarden uit het liedje:
- neem alles van me weg
- neem m'n zonlicht en m'n lach maar neem jezelf niet mee
- neem m'n ziel en neem m'n kracht

ik heb al op google gezocht maar ik kan hem nergens vinden, wie kan me helpen?

--- Ik heb het liedje inmiddels na veel googlen gevonden! Het heet: Neem alles van Arno Kolenbrander. Het is niet te vinden op youtube maar wel te downloaden op verschillende sites! --

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

Misschien kan een medewerker van het radiostation 100%NL je helpen? Zie de link.
Bronnen:
Antoni
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De tekst lijkt gedeeltelijk op "Halverwege" van Blof. Is dat het?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee, de tekst lijkt er inderdaad wel op maar deze bedoel ik niet.
Het was een heel rustig liedje.