Hoe kan ik songteksten toevoegen aan een muziekvideo?

Soms zie je bij bijvoorbeeld liedjes van de EO (Nederland zingt) de gezongen tekst in beeld. Kunnen amateurs dit ook doen? Met bijvoorbeeld een aparte applicatie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar een eigen video kan je tekst onder zetten in bijvoorbeeld moviemaker
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar je de Muziek Video op zetten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel: Waar wil je de muziek video op zetten?

Het beste antwoord

Als je de muziekvideo op YouTube wilt zetten kun voor dat je de video upload, met YouTube zelf al tekst op de video plakken. Dat doe je met het edit programma die al op YouTube staat.

Hopelijk heb je hier wat aan!