bestaat er een site waar je woorden uit een liedje kan zoeken?

Bestaat er een site waarin je een woord kan invullen bijvoorbeeld "usb" en dat er dan een liedje tevoorschijn komt met het word usb erin?

let liefst dat hij dat stukje dan ook voor je eruit haalt.

ik hoop dat iemand een site weet,
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
8.3K

Antwoorden (4)

Dat kan gewoon met Google, door het zoekwoord of de zoekwoorden aan te vullen met "lyrics". De meeste teksten die op internet te vinden zijn kan je zo achterhalen.
Amadea
9 jaar geleden
De manier die Amedea beschrijft zal alleen effect hebben als het woord dat je intoetst per ongeluk de titel van het liedje is. Googelen op een zin uit het liedje (geavanceerd zoeken op exacte woordcombinatie) heeft meer kans op succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Nee hoor, ook als het een woord uit de liedtekst is komt dat tevoorschijn!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Precies! Zelf gebruik ik Yahoo maar met Google zowel als met Yahoo werkt het zoals Amadea beschrijft.
deze site werkt voor text
http://findmusicbylyrics.com/
er is ook een app "Shazam" als je naar het lied luistert kun je er een stukje van opnemen en dan vindt hij het lied voor je
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
songteksten.nl