Wie is de zanger/zangeres in het nummer van Eelke Klein: "Mistakes I've made" ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (1)

Op http://www.edmsauce.com/2014/09/05/eelke-kleijn-mistakes-ive-made/ staat "featuring his own vocals", dus het is Eelke Kleijn zelf die je hoort zingen.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat meen je niet...ik zou zweren dat het een mooie donkere vrouwenstem was.....
Heb me rotgezocht maar ook niks gevonden.
In elk geval ; geen fijne muziek, maar wat een mooie stem.