waar kan ik een dvd kopen van de kerstshow van Trans Siberian Orchestra 2013?

Youtube staat er vol mee, maar de video's zijn te groot om te downloaden. Ik weet dat er dvd's te koop zijn, maar ik kan ze nergens vinden. :(

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Per ongeluk verkeerde filmpje geplaatst, die is al ouder. Deze is van 2013:
https://www.youtube.com/watch?v=qJEi23WsE7g
SimonV
9 jaar geleden
Staat de CD hier bij? http://www.platomania.eu/search/quick/strict/1/searchartiest/TRANS-SIBERIAN%20ORCHESTRA
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jawel, maar ik zoek een DVD.

Antwoorden (1)

In de fanstore staat maar één dvd te koop: Trans-Siberian Orchestra's The Ghosts of Christmas Eve DVD.
De vraag is vervolgens van welk jaar die show is. Helaas blijkt dat uit 1999 te zijn.

De titel van de Kerstshow uit 2013 luidt "The lost Christmas eve", en dit was een speciale jubileumuitvoering (15-jarig bestaan) van een eerder programma (uit 2004). Hiervan is wel een CD verkrijgbaar. Maar een DVD is er niet, en die kan je dus nergens kopen.
Amadea