waar kan ik een western semi akoestische gitaar kopen voor uiterlijk 300 euro?

Mijn uiterste budget is 300 euro. Ik ben op zoek naar een gitaar waar een band aan gehangen zou kunnen worden. Ook wil ik hem natuurlijk kunnen versterken. Ook moet hij staalsnarig zijn. Weet iemand of dit haalbaar is met mijn budget? En waar ik zo'n gitaar kan vinden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Ga naar een goede gitaarwinkel. Die zijn wel te vinden door heel Nederland, dus vast ook in de buurt van uw woonplaats. Kijk dan naar gebruikte gitaren. Beter een gebruikte goede gitaar, dan een slechte nieuwe. Voor 300 euro is best een goede gebruikte gitaar te vinden, waar u nog jaren lang goed mee uit de voeten kan.
AlphaLimaSierra
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankuwel! ik heb uiteindelijk op aanraden van een man uit de gitaarwinkel een zwarte cd60ce gekocht. Hij is prachtig en ik ben heel blij met mijn prachtige fender!