Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er nog muziek cassettes gemaakt met muziek van K3?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
2.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bestond K3 al wel toen de laatste cassettes gemaakt werden?
Ik heb mijn twijfels
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
weet ik niet van daar de vraag. Maar kwam ook cassettes van Ernst, bobbie en de rest tegen. En kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat ouder is dan K3??
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij gaan die al zeker tien jaar langer mee dan K3
Ik heb nog wel videocasettes van ze gehad trouwens. Officiele. Maar geen casettebandjes meer.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee, er zijn door Studio 100 alleen audio-cd's en dvd's van K3 uitgebracht. Het kan natuurlijk dat iemand met huisvlijt een compact disc omzet in een cassettebandje, maar een officiële uitgave is daar niet van.
(Lees meer...)
Amadea
9 jaar geleden
Ernst Bobby en de rest bestaat al sinds 1987,
http://www.ernstbobbie.nl/index.php?id=163
K3 Bestaat sinds 1998
De CD kwam wereldwijd in 1983
http://nl.wikipedia.org/wiki/Compact_disc
Het cassettebandje verdween daarmee snel uit de platenwinkel, de bandjes om muziek op te nemen bleven wel, maar de artiesten namen bijna geen muziek meer op op de bandjes. Vandaar dat K3 alleen op CD verkrijgbaar is en Ernst, Bobby en de rest wel cassettebandjes hebben opgenomen. Er kon meer muziek op de CD en de kwaliteit van de muziek op CD is aanzienlijk beter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn zeker nog cassettes van K3 uitgegeven van hun eerste albums (o.a. de albums Parels, Alle kleuren, tele-romeo, verliefd).
Sinds de verkoop van Niels William aan Studio 100 zijn er enkel nog cd's verschenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding