ik wil een western gitaar waar kan ik die kopen en voor hoeveel?

Ik wil graag een western gitaar met stalen snaren en een versterker. Ook wil ik er een band aan kunnen hangen. Ik vraag me af waar ik die het best kan kopen en hoe ik moet zoeken. Mijn gitaar leraar zei dat voor mijn uiterlijke budget(300) dat via bijv. een veiling makkelijk te doen is. Hebben jullie nog een site of iets leuks op marktplaats? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
Reddie
9 jaar geleden
www.keesvanwilligen.nl
Muziekinstrumenten Barneveld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon elke keer op verkoopsites kijken. Of zelf een advertentie plaatsen. Kan ook gratis op Marktplaats.

Antwoorden (1)

Probeer eens http://www.keymusic.com/nl/akoestisch-elektrische-gitaren/
Deze gitaren kan je aansluiten op een versterker, maar die moet je er dan los bij kopen.

Toegevoegd na 2 uur:
Zo'n band kost trouwens maar een paar euro, geloof ik.