Ik zoek een nummer met tekst "and again" niet van Basto, wie weet welke ik bedoel?

Ik weet niet zo heel veel van het nummer. Het was een soort house of dance, en je hoorde de hele tijd een mannenstem zeggen: and again and again and again.
Het is dus niet het nummer van Basto en ook niet van 2PM.

Toegevoegd na 1 dag:
Aah ik heb het gevonden, ik heb mij vergist. Hij zegt niet again and again. Maar do it again, vandaar dat ik (en jullie) het niet konden vinden. Alsnog bedankt voor de antwoorden.
Het ging om deze: http://www.youtube.com/watch?v=UVrwzjtBHq0&feature=youtu.be&t=1m28s

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
2.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja die ben ik ook al wel tegengekomen, maar dat is geen house/dance muziek.
Cryofiel
9 jaar geleden
Again... and again... and again... and again... Dit deed me meteen denken aan The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon, beter bekend als de Spoon Killer:
https://www.youtube.com/watch?v=9VDvgL58h_Y Maar dat is geen house/dance. Wel een prachtige horrorfilm - of een parodie daarop.
imruben
9 jaar geleden
Misschien dat je de mashup van Again and Again (wel van Basto) en Summer Jam bedoeld? Mashup is gemaakt door Mike Candys. Linkje: www.youtube.com/watch?v=vumt1z_EBvE
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is 'm helaas ook niet.
Haha die spoonkiller is grappig.
Amadea
9 jaar geleden
Er staat in de vraag dat het een house of dance nummer betreft, en de tekst wordt gezegd in plaats van gezongen. Dus heeft het geen zin om alle popliedjes waarin die tekst voorkomt op te noemen, want die zijn het sowieso niet!

Antwoorden (2)

The Cure - A Forest (uit 1980) eindigt met "gain and again and again".
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is het ook niet. Het was geen oude muziek. Maar moderne met de computer gemaakt.
Misschien als ze verkouden is, dat het op een mannenstem lijkt ? :D
Kon het niet laten...
http://www.youtube.com/watch?v=xmSKk4BVtZc
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dat is het ook niet.