''Are you feeling the vibe, 'cause i'm feeling the vibe'' hoe heet dat nummer?

Hoihoi!

Ik wil graag weten hoe dat nummer heet, en ''Are you feeling the vibe, 'cause i'm feeling the vibe'' is het enige wat ik er nog van weet. Voor de rest wordt er ook niet echt in gezongen, het is een soort deephouse achtig nummer.

Iemand enig idee? Google helpt me niet als ik deze lyrics intyp en ik heb nu echt al overal gezocht.

Liefs

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
5.5K
SimonV
9 jaar geleden
Als je zo zoekt:
"Are you feeling the vibe" "cause i’m feeling the vibe’’
vind je 'm wel. Kwestie van aanhalingstekens... :)

Het beste antwoord

Je bedoelt waarschijnlijk Chocolate Puma - Step Back. (http://www.youtube.com/watch?v=n_SlmZOaa3Q&feature=youtu.be)
De eerste zin van dat liedje is "Are you feeling the vibe? Cause I'm feeling the vibe".