Op 8 juli 2012 zong Waylon de liedjes van zijn tweede album, 'After All', tijdens het festival. Op de cd 'Your Guide To The 38th North Sea Jazz Festival 2012' staat zijn lied "Lose It".
Maar ook in 2011 (ter vervanging van Rumer) en 2010 trad Waylon op tijdens het festival. Dus om het juiste antwoord met zekerheid te kunnen krijgen zul je moeten vermelden om welk optreden het gaat!
Amadea