Hoe zeg ik mijn spotify account op (Zie beschrijving)?

Nou dit is het probleem en ik kan er geen oplossing voor vinden:

Ik heb een spotify account aangemaakt met een email adres die ik helemaal niet heb. Ik heb .....@hotmail.com aangemaakt inplaats van ....@outlook.com. En dat ging allemaal goed ik heb een proef abbo aangevraagd maar de voorwaarde was wel dat je je creditcard gegevens moest invullen. Dus dat heb ik allemaal gedaan.

De voorwaarde is dan wel dat hij automatisch wordt verlengd. Ik was mijn wachtwoord kwijt dus ik wilde hem opnieuw opvragen maar dat kan niet want ik heb het verkeerde email adres ingevuld. Ik snel voor alsnog dat email adres aangemaakt .....@hotmail.com. En daarna weer wachtwoord opgevraagd. Maar ik krijg geen mailtjes :(

Alsjeblieft iemand help. Want er wordt nu elke maand €10 van mijn rekening afgehaald en ik kan het niet stop zetten of er gebruik van maken:(

En Spotify mailen heeft ook geen zin ik heb er al 5 uit gedaan maar ik krijg geen reactie terug.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Voor verschillende sites is het vrijwel altijd beter om te registreren met een tweede email, ééntje die echter wél bestaat voordat je registreert.
Op die manier voorkom je onverwachte problemen zoals deze.

Normaal gesproken is de mogelijkheid om naar 'support' te bellen aanwezig, in het geval van Spotify doen zij alles via email.
Nu heb je dus al aangegeven dat je meerdere mailtjes de deur hebt uitgestuurd zonder enig succes, dus dat gaat hem niet worden.

Het beste is wat ik jou kan aanraden is contact op te nemen met de instelling die jouw creditcard regelt en aan hun vragen of ze alle betalingen die Spotify van je vraagt kunnen weigeren.
Zo zal Spotify geen kosten bij jou in rekening brengen en beëindigen ze tevens automatisch jouw Spotify abonnement.