Welke opname/studio software moet ik gebruiken?

Ik zoek software waarmee ik delen kan opnemen en kan 'programmeren', een soort Garageband voor mac, alleen heb ik geen mac dus zo iets voor PC.

Als iemand een jailbreak weet van Garageband mag dat ook, en anders iets vergelijkbaars.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zulke programma's noemen ze een DAW (Digital Audio Workstation)
Hier een lijdt:
http://www.bt-studio.nl/thuis-studio-beginnen/suggesties-thuis-studio/diverse-daws/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
lijdt = lijst :)

Antwoorden (2)

StageLight is een alternatief voor GarageBand op Windows, het is helaas minder krachtig en iets minder gebruiksvriendelijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
FL studio free download