Welke band/bands lijken het meest op de oude di-rect?

Numers zoals rollercoaster en jhonny vind ik echt goede nummers. Helaas is di-rect voor mij een verkeerde richting op gegaan met muzieksmaak. Nu vraag ik me af welke band het meest overeen komt met dit genre.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Jaren 90 punk(rock).

NOFX
Greenday
Rancid
Blink 182

http://www.youtube.com/watch?v=LxJ5du7cBPs&list=PLqYXv_L7NiEyTwRuScsYzKAGMLIoIxctf

Toegevoegd na 28 seconden:
Gebaseerd op die nummers, nu lijkt dat er totaal niet meer op natuurlijk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Fall out Boy zou je ook even moeten checken, niet het nieuwste wat ze gemaakt hebben.