van wie is het nummer `7days we watched it, what they say is, you die in seven days`?

het is een zin uit n hardcore achtige nummer, wil graag de artiest en echte titel weten, heb zo 8jaar terug cd gekocht met dat nummer, maar ben de cd nu kwijt en wil de cd weer kopen, handig als je dan een artiesten naam en titel hebt

Toegevoegd na 53 minuten:
het nummer is ongeveer gelijk uitgekomen met de film `the ring` waarin je een video band bekijkt, dan word je gebeld en de andere kant van de lijn zegt `you die in 7 days`

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Ik denk dat het van Nightwish is en de titel is 7 Days to the Wolves by Nightwish. Als je het op youtube tikt krijg je het
succes ermee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dag ibra,
ik wil je bedanken voor het mee denken, ik heb het nummer met lyrics gekeken maar dat is niet de tekst
Van Paul Elstak, in samenwerking met Infamous. Het heet "Die in seven days" en er wordt gezongen:

Do you like to watch? I want to sleep
Do you want to hurt me? What are you afraid of? You'll die
You're going to kill me aren't you! [2x]

Seven days...
Your phone rings, smeone knows you've watched it
And what they say is: 'You'll die in seven days'
Seven days...

Do you like to watch? What are you afraid of?
Do you like to watch? Do you want to hurt me? You'll die
Do you like to watch? You'll die

Toegevoegd na 11 minuten:
Er zijn twee verzamel-dubbelcd's uit 2004 waar het nummer op staat:
- Hellraiser : protect your soul
- Godfathers of hardcore 2004 ; vol.2
Amadea