Hoe heet het in een rondje springen op een festival voor de dj en het publiek in twee splitsen waarna ze naar elkaar toe springen?

Ik was gister op Daydream (festival), en Yellow Claw liet het publiek allemaal dingen doen; zo moesten de voorste rijen in een rondje gaan springen, moesten we in twee splitsen en vervolgens naar elkaar springen, iedereen duwde wild tegen elkaar. Nu was mijn vraag of dat rondje springen en dat in twee splitsen een speciale naam heeft?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
10.2K

Antwoorden (3)

Volgens mij bedoelt u een 'Moshpit'
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je bedoelt een moshpit en een wall of death. Vind het zelf scheitirritant, vooral als het in een kleine ruimte is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
'Circle Pit' (bron 1) en 'Wall of Death' (bron 2)

Wellicht is het een idee om het geluid te muten... beide video's betreffen metalcore. Een behoorlijk ander genre dan Yellow Claw (trap/bass/dubstep), maar het concept van de pit is hetzelfde.