hoe kan ik liedjes beluisteren zonder internet?

itube ofz lukt niet :/ !

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik luister geen oude liedjes!

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik luister geen oude liedjes!

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik luister geen oude liedjes!

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik luister geen oude liedjes!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

Er zijn enorm veel mogelijkheden:
Je kunt Spotify downloaden en een Premium abb. kopen voor €10,- per maand. Je kunt luisteren via mobiel, tablet, pc, laptop enz. (bijna) alle muziek ter wereld is beschikbaar. Je kunt het ook gratis gebruiken maar dan heb je géén ofline muziek luisteren.

Voor de rest kun je altijd Bearshare (progamma) Clipconverter (website) oid gebruiken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super idee!

Andere antwoorden (4)

Je kan alleen liedjes beluisteren op internet als je deze gedownload heb, je kan deze liedjes dan afluisteren via windows media player.

Sommige muziekdiensten bieden ook aan om liedjes offline te laten luisteren, je moet dan wel aanvinken welke liedjes je wilt, maar je kan dit alleen gebruiken als je een internetverbinding hebt, de liedjes worden op dat moment gedownload voor je.
voorbeeld: spotify

Toegevoegd na 29 seconden:
op internet moet natuurlijk zonder internet zijn
10 jaar geleden
Momenteel luister ik naar prachtige muziek. Gewoon door de radio aan te zetten. Geen internet voor nodig, hoor. En als er niks moois op de radio te vinden is, dan zet ik een compact disc op. Ook gewoon zonder internet. Simpel.
Amadea
10 jaar geleden
Koop een pick-up of wel een platen speler. Dat heeft80 jaar goed geweekt zonder internet. Hebben miljoenen mensen heel veel plezier van gehad!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan ook gewoon een muziekwinkel binnen stappen en met een CD in de hand vragen of je die mag luisteren.