Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de band the black veil brides echt uit elkaar?

ik heb laatst gehoord dat de BVB uit elkaar is gegaan nou wou ik weten klopt dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Blijkbaar niet,want hier is nog een optreden van hen:

15 DECEMBER 2013 0
Trouwe fans trotseren de Antwerpse kou om voor het concert van hun Black Veil Brides een goed plekje te bemachtigen. Een lange rij met overwegend uitgedoste tieners en hun ouders wachten in spanning tot ze naar binnen mogen. Dan blijkt, in tegenstelling tot het uitverkochte concert in de Melkweg, dat concertzaal Trix verre van uitverkocht is.
(Lees meer...)
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank u voor u antwoord maar wat ik bedoelde was zijn de BVB uit elkaar gegaan en toen met anderen leden veder gegaan,tenminste dat is wat ik hoorde. ik zou willen weten of dat klopt.
Er zijn een paar wijzigingen geweest in de samenstelling van de band. Want Sandra Alveranga op de drums, Chris Hollywood op gitaar, en Pan (ook gitaar) doen niet meer mee.
De huidige bandleden zijn: zanger Andy "Six" Biersack, gitaristen Jeremy "Jinxx" Ferguson en Jake Pitts, basgitarist Ashley Purdy, en drummer Christian "CC" Coma.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke dank u voor u antwoord dit wou ik weten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding