Waarom wordt mijn ipod niet geïdentificeerd door Itunes?

Wanneer ik mijn Ipod insteek, krijg ik volgende foutmelding
'Ipod kan niet worden geïdentificeerd, koppel los en probeer het opnieuw.
Als dit probleem zich blijft voordoen, verwijder en herinstalleer Itunes dan.'

Helaas hielp dit niet. Ik probeerde ook al om de apple services uit te schakelen en ook dat gaf niet het gewenste resultaat.

Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Het beste antwoord

Als je je Ipone if Ipod voor het eerst met de computer aansluit onthoudt de computer dat voor de volgende keer, als je nu bijv. je ipod in een andere computer hebt aangesloten gaat dat niet, misschien heb je hier wat aab,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Toen ik wou testen of mijn Ipod herkend werd door een andere pc met Itunes, ging het synchroniseren meteen.
Gevolg; ik ben al mijn bestanden op mijn Ipod kwijt en het identificeren met de 'goeie' Itunes wil nog steeds niet lukken