Wat voor instrumenten zitten er in het lied Love Natural van de Crystal Fighters?

Ik moet volgende week woensdag een muziekpresentatie houden, maar ik weet niet welke instrumenten er in het lied zitten. Help!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://en.wikipedia.org/wiki/Crystal_Fighters#Instruments_and_style electric and acoustic guitars, synths, drums, Basque instruments into their music. txalaparta, a wooden xylophone-like percussion instrument played by two people standing face-to-face. They also use the danbolin (a rope-tuned snare drum), and the txistu (a Basque pipe whistle). Weet natuurlijk niet of dit geldt voor dit nummer.

Antwoorden (1)

Drumcomputer, synthesizer, en stemvervormer (het klinkt verscherpt en met lichte echo). Dat is wat ik hoor. Er zijn geen akoestische instrumenten bij.
Amadea