Hoe heet dit nederlands liedje?

Ik weet vrij weinig van het nummer af, maar hier een paar hints die jullie hopelijk opweg helpen:
1. In het refrein wordt iets gezongen als 'Hey Marilene, comment tu t'appelle' of iets wat daar heel veel qua klank op lijkt.
2. Het is een vrij bekend Nederlands nummer, ik heb het vaker gehoord
3. Het nummer is relatief oud.
4. Tijdens het refrein hoor je op de achtergrond een man die 'ah ah ah ah ah ah ah' zingt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.9K

Het beste antwoord

Belle Hélène van Doe Maar... denk ik!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bamibal
10 jaar geleden
Ik denk het ook!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Denk ik ook http://www.youtube.com/watch?v=vLzLwSghfNQ Hey Marilene, comment tu t’appelle = Oe belle Hélène, Hélène ma belle
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat was 'em :)
Thanks