Welke gitaar (zie foto) is dit?

Kan iemand mij meer uitleg geven over deze gitaar? Waarde? Waar gemaakt? Kwaliteit?..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je een goedkopere gitaar wil kopen zou ik eens op marktplaats kijken naar "london city" gitaren. meer waar voor je geld MI

Het beste antwoord

Dat is een STAGG Elektrische Gitaar S300-WH, te koop voor 130 euro. Echt een beginnersinstrument. Leuk om mee te starten, maar moet je niet te veel van verwachten.

Toegevoegd na 11 minuten:
STAGG is een Belgisch bedrijf. Het hoofdkantoor zit in Brussel, maar het gros van de instrumenten worden in China gebouwd.
Amadea
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het merk is Stagg, het model lijkt uit productie. Nieuw is zo'n elektrische gitaar zo'n €70,-

Toegevoegd na 56 seconden:
Kwaliteit is middelmaat, slechter naarmate de staat waarin het nu verkeert.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
op Het Forum Gitaarnet.nl staat over dit merk onder andere het volgende te lezen''als je effe de zoekfunctie op stagg gebruikt, dan weet je genoeg, crap dus, kunnen goede tussen zitten maar het houdt beslist niet over.
bij de groove factory gewest zeker?
daar hebben ze veel stagg puur uit commercieel oogpunt, kom je in leeuwarden bij bob de jong daar willen ze niet eens stagg verkopen bang dat die rommel hun goede naam schaadt.(geldt alleen voor de gitaren)
laatst bood iemand me nog een stagg tele aan voor weinig (laatste serie zonder dat lelijke stalen logo) niet gedaan, als ze zelfs de rondingen van een tele body niet vloeiend kunnen maken, dan heb ik ook geen vertrouwen in de rest van de gitaar.
het leek bij deze gitaar of ze hem met hamer en beitel uit hadden gehakt. ''