Op welke lied lijkt de intro van "ik wil met al mijn liefde jou omarmen" van Jannes?

Een kennis laat mij net dit nummer horen. Nu is dit totaal niet mijn soort muziek, maar dat even terzijde. Toen ik de intro van het lied hoorde, deed mij dit heel erg aan een ander, Engelstalig, nummer denken. Mijn kennis moest me daar gelijk in geven, alleen kunnen we er nu niet op komen welk lied dit dan moet zijn!

Herkend iemand anders hier ook een ander nummer in?
http://www.youtube.com/watch?v=XP5cNifhVJI

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

het lijkt wat mij betreft op de intro van The Long and Winding Road van The Beatles.