Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kan mij adviseren over een mp3 speler met radio? Belangrijk. Goede ontvangst (in de bus)?

Als 65 + heb ik jullie advies nodig?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou sowieso een mp4 speler kopen, ik (naar mijn mening) een stuk beter. Ik zelf heb de MyCreative Zen. Super radio ontvangst, wel met touch, 35 radio presets en 4G
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb op dit forum al vaker verwezen naar kieskeurig.nl Deze site gebruik ik zeer vaak voor ik iets aanschaf. Er staan gebruikers beoordelingen en goede info.

http://www.kieskeurig.nl/mp3-speler
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb een Philips Go-Gear. Ben niet zelf een 'oudere', maar ik heb heb wel een redelijk groot beeldscherm nodig en duidelijke knoppen om op te drukken (niet van die kleine speldenknopjes). De geluidskwaliteit vind ik erg goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zou een iPod Nano kopen, die heb ik ook. Moet je wel ff de radio via instellingen op je hoofdmenu zetten. en ik zou ook van die speciale oortjes met ontvanger erin kopen, dat is veel makkelijker dan met een losse antenne aan de koptelefoon. (dat is dan zo'n draadje)
Of u het doet, moet u zelf weten, maar ik heb hier altijd veel profijt van. Ook kunnen er foto's, filmpjes, muziek uiteraard(van hoge kwaliteit!) en spelletjes, wereldklokken en nog veel meer!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding