wat zijn goede punk, rock en metal bands?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zijn er niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tuurlijk wel, maar wat luister jij dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heerlijke vraag! Hoop voor je dat de mods hem niet (te snel) weghalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yey, leuke vraag! +'je

Het beste antwoord

Oké komt ie:

- Metallica
- Rise Against
- 3 days grace
- 20 seconds to mars
- Artctic monkeys
- Anouk
- A perfect circle
- Billy talent
- Black Sabbath
- Breaking Benjamin
- Chevelle
- Cranberries
- Coldplay
- Deep purple
- Dire straights
- Distillers
- Franz ferdinand
- Golden earring
- Guns n roses
- Greenday
- The hard lessons
- Hundred reasons
- Iron maiden
- Incubus
- The killers
- Korn
- Mastadon
- Marilyn manson
- Megadeth
- Muse
- My chemical romance
- Nine inch nails
- Nirvana
- Offspring
- Ozzy osbourne
- Pearl jam
- Pink floyd
- Police
- Staind
- Skunk anansie
- Snow patrol
- Scorpions
- System of a down
- Thrice
- The valley area
- U2

Zo genoeg? (heb even in mn favo-muziek lijstje gekeken :P)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nice +1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je :)!

Andere antwoorden (9)

Hanny en de rekels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat onbekend misschien maar dit zijn mijn favorieten:
IQ
Jadis
Pendragon
Saga
Chandelier
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga voor IQ..krijg je geen spijt van!
punk:
NoFX, Lagwagon, Pennywise, Lit, sugarcult, jimmy eat world, less than jake, green day, flogging molly, bowling for soup, ska-p

Rock:
Muse, nirvana, no doubt, soundgarden, rob zombie, black lab, kidney thieves, system of a down, stone sour, korn, Danny Lohner, Alice in chains, rage against the machine.

Metal:
Sidius, slayer, metallica, Iron Maiden

of ik fan ben? owh reken maar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het beperkte repertoire brengt: Ian Dury, al het gevraagde samen;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, ik heb er meerdere waaronder: powerman 5000,drowning pool, disturbed, hoobastank, nickelback, arctic monkeys, breaking benjamin, nirvana, POD, sum 41, Simple plan en Metallica.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Paramore, All American Rejects, Destine, Taking Back Sunday, Muse, Greenday, Sugarcult, There for Tomorrow, Kings of Leon, 30 seconds to Mars, Linkin Park, Sum41, Blink182, AFI, Zebrahead, Saosin, A Skylit Drive, Anti-Flag, All Time Low, Simple Plan, Rammstein, Kasabian, McFly, Plus44, The Offspring, Enter Shikari, A Day to Remember, Rise Against the machine, Bullet for my Valentine, Mayday Parade, Underoath, The Blackout.

Toegevoegd na 18 minuten:
Acceptance, 3 Days Grace, 3 Doors Down, Anberlin, Angels and Airwaves, Cradle of Filth, Devildriver, The Editors, GEM, Killswitch Engage, Motion City Soundtrack, Plain White T's, Theory of a deadman, Weezer, Yellowcard.

Ik denk dat je hier wel eventjes mee vooruit kan ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Earshot, Volbeat, Puya, AC/DC en Spineshank mis ik nog in bovenstaande antwoorden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Limp Bizkit, Entombed, Pradise Lost, Ozzy Osbourne en Rammstein was ik nog even vergeten te noemen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie Rammstein nu bij Kipje staan...
En Lit, Lostprophets, Bouncing Souls, Pennywise, Bad Religion..

Metallica, Slipknot, Korn, Disturbed, Lordi, Stone Sour, Anthrax.. bij dit rijtje heb ik niet gecheckt of ze al gezegd waren eerlijk gezegd..

Als je Sum41 leuk vind, vind je Blink vast ook leuk :)

Als je op zoek bent naar nieuwe bandjes is Myspace The place to be! Zo'n beetje alle bands hebben zo'n myspace profiel en je kunt daar geloof ik ook zoeken op genre.

En je hebt vast hyves.. rockband.hyves.nl daar staan een heeeeeleboel rockbands in een lijst waar je vast ook veel aan hebt.

En als je op youtube een band luisterd/kijkt die je leuk vind, staan er rechts altijd 'gerelateerde video's' ofzo.. en daar staan dan ook vaak bands tussen die er wat op lijken. Zo kom je ook weer nieuwe bands tegen!

Veel plezier :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet niet of je ook van New Wave ( beetje punkachtig )houd? The fixx en a flock of seagulls is ook goed